- Izabel Izadora Filipsson .

tisdag

Publicerad 2012-09-04 23:33:00 i Allmänt

inte många dagar kvar tills det blir fest och massa busande med tjejerna! 
hah, jaa... vi får väl se på fredag om de blir kaos or not, som sagt, håller hon käften så gör jag. 
är hon snäll så är jag, visst, hon ska umgås med mina kompisar så får väl stå ut =) haha, inget illa menat men what the hell. ogillar man varandra så gör man väl, haha (; men what ever . jag kan ju försöka va snäll, hhuuhuh. 
 
- nåväl, i helgen har vi massa massa planer, kommer bli as bra! fri från pojkvännen en fredag också, det va ett tag sen haha (: nej jag klarar mig iaf, på lördag har jag inga planer än, två dagars kanske?!? (; aha nej, ska fan tare lungt! spara pengarna lite, så man inte sitter där fattig en vacker dag, hahaha, hur hemskt vore inte det . ;< 
 
nu ska jag iaf sova, varit ute med heidi, johanna, jonna, veronica och david idag. 
men var så förbannat kallt, brrrr.... vinterjacka som gäller imorn, tråkigt att man ska behöva ha det så tidigt, men wtf fryser man så gör man, folk tycker att man inte ska börja andvända det nu, nej men jaha, så man ska stå som ett fån och frysa arslet av sig, när de hänger en vinterjacka hemma? hah, hur tänker folk....
aja, nu ska jag sova ut lite, imorn börjar skolan med idrott och hälsa & samhäll, idrotten går ut på att äta en bra, mättande och nyttig frukost på morgonen, det har vi varje onsdag! men nu ska ja ta och stänga av datorn, tjaarå. 
 


jag och veeeeeeronica. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela