- Izabel Izadora Filipsson .

idag är det ingen vanlig dag, för iza är glad idag.

Publicerad 2012-11-26 22:02:15 i Allmänt

yeeeey, vet inte vad det är med mig. 
- leeendet står i högsta hugg!! haha. 
är fan as glad idag, men det är ju bara as bra, vet inte vad det är. 
vaknade upp med ett, och kommer nog förmodligen somna med ett också. 
fast igår var det tvärt om, gråtandes till sömns var nog ingen höjdare. 
men varför tänker jag inte skriva ut på min blogg, för folk är så satans nyfikna och folk behöver inte veta allting hela tiden, för ja, som sagt, hällefors, allt sprider sig på en sekund sen vet alla det, så alla mina hemligheter jag har, har jag hållt för mig själv, inte ens vännerna kan man berätta nånting för, verkar som man inte kan lita på något, därför har jag lärt mig att hålla allt inom mig, även fast det kliar i fingrarna och man vill bara skrika ut vad man har och säga och vad man måste få ur sig, fast man vill ju inte att alla ska veta.. så lika bra, att hålla käft hela enkelt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela