- Izabel Izadora Filipsson .

när man är uttråkad lista

Publicerad 2012-11-18 23:00:26 i Allmänt

Civilstånd? förhållande, tror dem flästa har fattat det med min blogg! ;) 
Är du nöjd med det? Absolut! skulle inte klara mig utan Alexander, ett plus är ju att alla kompisar har pojkvän så :)
Ditt längsta förhållande? 2 år ungefär. 
Vart går gränsen åldersmässigt? Min gräns är nog 25? fast är väldigt nöjd med Alex ålder, då han fyller strax 20 år. 
Vad för sorts killar faller du för? Killar med humor, luktar gott och som tar för sig. Skulle aldrig falla för en blyg och tillbakadragen kille tex. Han ska ha ett stort klädintresse då han ska tycka om att klä sig snyggt, vilket jag tycker är viktigt och tycka om hundar haha. Utseendemässigt så är det snaggat, inte skägg m.m, fina händer, tatueringar, smala men vältränande och schysst klädstil.
När vill du skaffa barn? Jag vill väl göra det, men jag tar dagen som den kommer dock :)
Är du romantisk? Som fan skulle jag säga! Älskar att skämma bort den jag är tillsammans med, brukar alltid fråga om han ska ha nånting eller något, dock så verkar han inte så förtjust i att få saker så har inte blivit så mycket sånt på sistonde, ha-ha :) annars får han varma mackor på sängen till kvällsmat och sånt, gullig ska man va! ;) 
Hur skulle du beskriva dig som flickvän? Omtänksam, kärleksfull och ett mysmongo, alltid myssugen, är jag med alex föredrar jag hemma kväll ist för att ut och festa, bara umgås han och jag. 
Hur gillar du att bli överraskad? Jag älskar alla sorters överraskningar stora som små, det kan vara allt från en middag med tända ljus och en bukett rosor till en liten lapp på badrumsspegeln. haha. ungefääär. fast ja. 
Vad är det mest avtändande du vet? Killar som är blyga eller har föööör mycket sälvförtroende, ungefär älskar sig mer och bryr sig bara mer om sig själv och bara tänker på sig själv, och inte mig. 
Hur  viktigt är det att man har något gemensamt? Otroligt viktigt har jag lärt mig. Alla intressen behöver ju inte vara lika men mycket vill jag ha gemensamt, jag skulle ha svårt för en kille som inte gillar att hitta på saker och som är helt ointresserad av vad jag har för intresse och hatar att mysa.
Vad tycker du om att ligga på första dejten? Inga konstigheter alls, man gör vad man själv känner för. Vill man ligga. LIGG! men jag kanske inte skulle före dra det, vill nog mer känna efter hur killen är, men annars äre bara just go for it. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela