- Izabel Izadora Filipsson .

yes, i've made mistakes, life didn't come with instructions.

Publicerad 2012-11-26 21:54:00 i Allmänt

ibland gör man misstag, det gör alla. 
ibland kanske man inte lär sig av sina misstag. 
ibland kan misstag göra en lycklig, och ibland inte. 
ibland kan man tro att allt går fel, fast i själva verket går det åt rätt håll, fast man inte skulle trott det. 
 
- hatar att välja mellan folk som alltid finns där... väljer man den andra förlorar man den ena. osv.. 
står inte ut med att folk ber en välja, fast man kan inte. 
 
varför ska livet vara så satans oretvist... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela