- Izabel Izadora Filipsson .

sjuk....

Publicerad 2012-09-06 16:49:29 i Allmänt

tack, fan.. haha sjuk innan helgen så blev ingen skola idag, näsan rinner, halsen gör ont, men ska vila idag och allt, så jag är pigg nog att gå ut imorn. 
kan inte ens röka, hostar sönder vafan, så kan lika bra sluta.. haha, eller ja försöka iaf. 
jag ligger bara i sängen hela tiden, orkar ingenting ju vafan. menmen, ska vila upp mig så jag orkar morgondagen. bhuhuuh. 
nyser några hundra gånger om dagen, mår illa, jag fryser, jag svettas, ååhh.. 
fast inatt fick jag besök ungefär klockan ett, när jag låg och sov kom gosisen smygandes in i mitt rum, hah, mupp ♥
nej nu ska jag ta och vila lite, kolla på tv osv. 
jag som hade planer imorn, vafan kom igen bli frisk!!!!! hahaha....
 
just chillin'

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela