- Izabel Izadora Filipsson .

onsdag

Publicerad 2012-09-05 16:51:07 i Allmänt

nu är det onsdag, shit va fort tiden går... 
kom just och tänka på att jag och alex varit ilag i 7 månader nu i sep. 
och att det är tre månader kvar till december, blir ju dum i huvudet vad tiden går fort. 
och om 11 månader blir jag 18 år, haha woop woop. inget o hänga i julegranen va, näää ;)
 
 
idag har jag chillat i skolan, jag och granath heeeela dagen, haha alltid lika roligt :) haft samhäll och nå jävla skit, va nå bajs iaf, inget ja brydde mig om precis, satt i 1,5 timme och hörde bara babbel ifrån massa käftar, och fick inte ens gå därifrån 1 min innan vi slutade så, så intressant var det, fast nae.. 
sen har jag och granath varit hos min mamma en sväng, sen satte vi oss på torget, sen åkte jag hem, nu väntar jag på att jonna ska bli klar, shit va trött jag är idag, helt sjukt...
 
sjuk har jag också blitt, men de va väll väl planerat till hälja! (; såå klart, sjuk o jävlig, förkyld så det heter duga, ha-ha.
nej nu ska ja höra med jonna om hon dött efter vägen eller något, huhu :) haaaare gutt. 
 
var ute med lilla raffe också, hehe :) mini hunden. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela