- Izabel Izadora Filipsson .

livet är inte alltid rättvist.

Publicerad 2012-09-04 00:03:25 i Allmänt

att leva livet som en galen tånåring till att skaffa sig ett fast förhållande var ett stort steg för mig. 
jag har visat mig och andra att jag klarar av det. 
... så varför ska folk lägga sig i och säga att jag kanske klarar det ett tag, sen spricker mitt förtroeende om mig själv, sen är allt åt helvete och jag är tillbaka som jag var innan. 
vet att folk klagar att jag förändrades, jag är inte den jag var...
nej, jag är inte den som går fram till en kille som har tjej och börjar ragga längre, och han dissar tjejen för mig, sen vill ja inte ha honom, utan de var bara för att... att ha tävlingar vem som får en person först, bara leka och ha sig. jag är inte sån längre, även fast ni vill ha tillbaka gamla iza, men nej, jag är faktiskt lycklig såhär..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela