- Izabel Izadora Filipsson .

haha, tokig kväll :)

Publicerad 2012-09-03 23:09:36 i Allmänt

va ute med david, veronica, jonna, johanna, emil, emil och marcus! (:
ahaha, pinsamma personer, det blev massa bilkörning i lilla hällefors, det va nån som va nervös haha! ;)
sen såklart så råkade ja säga nått om liten kuk...
tro inte på fan en man legat med står där och dom ba, vem är han ***** med liten kuk? 
jag ba, nej nu ska ja nog och gå hem, haha så jag jonna och johanna cyklade hem..
inte lite pinsamt, näähää tror ni... aja, man lever bara en gång! hahaha. 
nu ska ja ta och lägga mig, imorn äre en ny dag, och nya tag. :)
söt med mitt nyduchade hår.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela