- Izabel Izadora Filipsson .

fredaaaaaaaaag

Publicerad 2012-09-28 08:03:00 i Allmänt

gormorgon sunshine. 
fan vad ja sov bra inatt, inga marddrömmar iaf, hhuhu, haft det varje natt typ..
ätit en god och stor frukost så jag ska hålla mig länge. ledig idag också btw, heh, är uppe med tuppen ändå! ;) 
sen ska jag nog färga håret svart, fixa mig, hämta pengar osv, sen bär det av emot kopparberg med co. 
nu på eftermiddagen blir det tacos mys, sen bär de av :) slår klackarna i taket ikväll folket!!! ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela