- Izabel Izadora Filipsson .

tisdag

Publicerad 2012-10-30 22:58:25 i Allmänt

Hej bloggen!
inatt sov jag hos älsklingen, kunde inte sova bra inatt, ont överallt så låg vaken hela natten tills klockan 12 på fm tills han vaknade, var så trött och hade ont i kroppen så kände för att åka hem tidigt, fyfan... 
saknar han redan, gråten i halsen, pojkvänsjuk nu känns det som.. när jag kom hem så gick jag upp till Violeta, vi käkade pizza, sen gick ja hem runt 22 tiden idag. så, nu ligger jag i sängen och mår skiiiiit.. 
aja, ska ta och sova...
 
 
varför kan inte alla bara vara sams, jag vill inte vara den som är i mitten av mina vänner, jag tänker inte välja nåns sida. 
 

Kommentarer

Postat av: rebecca

Publicerad 2012-10-30 23:47:39

älskar dej Iza!! :) <3 du ska inte välja nåns sida.. <3

Svar: jag älskar dig också becca <3
izabel filipsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela