- Izabel Izadora Filipsson .

ifrån 52-64 kg. obs gamla bilder!

Publicerad 2012-10-17 22:26:00 i Allmänt

på bara några månder, det är tungt att inte se sig själv som den man var innan.. 
OBS gamla bilder!!!!
 
nu känner jag mig som en knubbig säl. 
känslan av att alla stirrar på en och alla kommenterar " izaaaa, du har ju blivit grov "
ifrån att gå ifrån xs till s/m, det är väl inget någon vill uppleva på en sån kort tid. 
vafan händer med min kropp.. har varit den typen som har svårt att gå upp i vikt, men nu öker kilona hela tiden.
och googlade runt lite, slutar jag röka har jag risk att gå upp i vikt också. 
 
- dags att börja träna, känner jag. 

Kommentarer

Postat av: Marcus

Publicerad 2012-10-17 22:37:58

Ingen dålig kropp du har gumman! ;)

Svar: naw, marcus då! :)
izabel filipsson

Postat av: Evelina

Publicerad 2012-10-17 23:23:09

Inget fel på din kropp, dissa idealen!!!!!!!!!!!!

Svar: nej, kanske inte då. men nu.
izabel filipsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela