- Izabel Izadora Filipsson .

DOES IT LOOK LIKE I GIVE A FUCK?

Publicerad 2012-10-15 22:12:38 i Allmänt

1. vill du ha tillbaka ditt ex? svar: verkligen inte har den bästa nu! 

2. är du singel? svar: nej.

3. har du någonsin förlorat en nära vän? svar: ja tyvärr.

4. när var senaste gången du verkligen skrattade? svar: i helgen när jag var hos min beb.

5. när något är fel, vem är den första person du vänder dig till? svar : mamma. 

6. är det någon som inte gillar dig längre pågrund av något du gjort? svar: ja, jag total dissade en nära vän för min pojkvän

7. när var senaste gången du grät mycket? svar: igår. 

8. finns det någon du vill göra allt med? svar: alexander. 

9. hur många kan du berätta allt för? svar: ungefär två.

10. har du någonsin sett en fallande stjärna? svar: yes.

11. har personen du senast höll handen med någon betydelse för dig? svar: ja.

12. beskriv dig själv med ett ord! svar: efterblivetgalen.

13. har du något som tillhör ditt ex? svar: ja.

14. har du någonsin kramat någon av det motsatta könet? svar: ja haha.

15. fullständigt namn? svar: izadora izabel filipsson toivonen

16. favorit låt? svar: marilyn monroe - nicki minaj 

17. favorit färg? svar: tycker om ljusa färger har ingen speciell färg som jag tycker om.

18. bästavänner? svar: har ingen direkt 'bästavän' jag har istället många väldigt bra vänner. tror jag... alla är mina bästa vänner!!! betyder lika mycket. 

19. person du saknar? svar: min mormor. 

20. finns det någon du hatar? svar: ja det finns det men tänker inte nämna namn hihi. 

21. gråter du ofta? svar: ja om något hänt som sårar mig är väldigt känslig.

22. var bor du? svar: hällefors.

23. vem kramade du senast? svar: mamma. 

24. har du varit olyckligt kär? svar: ja.....

25. vem pratade du med senast? svar: min mamma. 

26. röker du? svar: ja

27. är du kär just nu? svar: kan man väl säga haha. 

28. vem kan du berätta allt för? svar: min mamma.. 

29. favorit djur? svar: apa & små mini grisar hihi.

30. hur lång är du? svar: 170.

31. favorit film? svar: just nu ' this means war'.

32. är du lätt sårad? svar: eh ja.

33. hur mycket bryr du dig om ditt liv på skala 1-10? svar: 6-7 kanske har inte alltid det så bra.

34. har mest minnen med? svar: alex, och massa jag inte nämner namnen på...

35. någon människa du nyligen blivit mer *nära*? svar: morbror. 

36. den hetaste personen du känner? svar: mig själv så klart.. 

37. en som du inte kan leva utan? svar: min mamma, alexander, mina syskon och vänner. 

38. hatar eller älskar du ditt liv? svar: jag kan väl säga så som att jag ofta hatar mitt liv men vid vissa stunder älskar jag mitt liv.

39. vem älskar du mest? svar: mamma, cindy, fanny och alex. 

40. om du skulle fått en önskan i livet vad hade det varit? svar: antingen att min sjukdom försvinner eller att min familj aldrig råkar ut för något dåligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela