- Izabel Izadora Filipsson .

tråkiga bloggar....

Publicerad 2012-11-15 20:13:43 i Allmänt

ALLA bloggar har bara blivit så tråkiga!!!!
alla skriver var och varannan dag, " åh idag har jag migrän, buhuhu, idag mår jag inte bra, idag ska jag sova några timmar har ont i huvudet mår inte bra, idag har jag inte varit i skolan för jag mår inte bra " snälla, tror ni på allvar att folk vill läsa en blogg som handlar om hur jävla dåligt man mår? seriöst, nej fyfan. 
allvarligt, tänk efter? skulle ni vilja läsa en blogg om hur sjuk man är hela tiden, och hur synd man vill att folk ska tycka? pffs, nej. skärp er.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela