- Izabel Izadora Filipsson .

the bitch is back!

Publicerad 2012-11-14 22:56:12 i Allmänt

haft lite smått med blogg torka, men ska nog få bli ordning och reda på det nu!
idag har jag varit i skolan, orkar inte prata om det, bara tråkigt för er och läsa! ;) 
sen gick jag hem till min mamma, och min morbror var där, jag hjälpte mamma att diska, damsuga, torkagolv, tvätta, damma osv..
 
imorn står det däckbyten på listan! 
lätt förtjänta pengar!!!! 400 kr för att byta däck, det är inte dåligt haha, så imorgon ska jag va riktigt sexig med rosa reflex arbetsbyxor! haha killarna kommer få fjong, haha driver. går ju fort att byta däck, så kan lika bra stå i high heels förfan, haha ;) sen blire att stå i garaget hela dagen sen och polera morbrors fina 850, nu ska bebisen bli fin, hah, pengar rullar in, hah nejrå :) men det är ju lättförtjänta pengar så! varför inte bara hjälpa familjen också? inte så lätt för honom med tanke på hans rygg och allt de som hänt sistonde, så då får lilla jag ta han om sakerna! men va gör det, inte fan surar jag för det, familjen är mitt liv! hheh :) 
 
haha fuck, saknar sommaren, då man va så mupp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela