- Izabel Izadora Filipsson .

låt mig vara, bitch.

Publicerad 2012-11-05 22:01:35 i Allmänt

ärligt talat, du strir med mig än idag, det var fan gått ett år..
lät dig glömma, det skulle du komma längst på. 
varför ska du hålla på att skriva " äckel, hora, idiot, uppmärksamhets hora, slampa, lovesuicide m.m"
vad exakt vaaaaaaad, gjorde jag för fel? var allt mitt fel? exakt vad var mitt fel?
det var ju inte jag som var ett söndagsknull, utan DU.

efter som du aldrig kommer släppa det här, för du är så jääävla långsint, så kan du väl ändå ta och växa upp.
vem var det han valde? vem var det han vart kär i? vem var det han ger kärlek till nu? har nu nångång undrat varför han är med mig? varför han inte behandlade dig som han gör mot mig? täääänk. 
för du en såpass sjuk människa, patetisk brud, du är en brud som bara ska ha och ha och ha. 
skriver till mig " han gav mig allt dyyyyra grejer " 
- och jag säger såhär, det är inte hans pengar jag vill ha, det är hans kärlek. 
det du skrev att han gav dig massa bla bla bla, gjorde väl ändå dig till en sämre människa?
du borde tänka på hur du var emot honom också, kanske därför du förlorade & jag vann. 
ahaha, lite posetivt är ju att dina kompisar tycker jag ser mycket bättre ut än vad du gör! men det får du väl ta med dom "få kompisar" du har. 
 
så jag vill bara be dig sluta hålla på. för jag vet vad som är sant och inte, så sluta snacka skit. 
och vadå var med honom för tre månader sen? for real, tror du själv jag går på det eller... 
du är ju bara patetisk, så gå och dränk dig till havs för fan.
 
ville bara säga att du är fan mentalt störd som ens skriver skitsnack till mig, efter som jag vet vad som är sant och inte. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela