- Izabel Izadora Filipsson .

tog en liten paus. (:

Publicerad 2012-05-28 00:28:01 i Allmänt

mina dagar har varit askalas!
ah, helgen vart det vara med alex iaf, och massa mer folk.
vi drack i fredags slutade väl inte så bra.... :/
sen i lördags så hämtade vi upp jennie o biller så körde vi dom till gyttorp och vi åkte vidare till linde. på kvällen vart det örebro med hans kompisar som var lite fulla.. trodde jag skulle bli döv faktiskt. haha, jävlar va dom kan skrika till sebastian krantz JAAAAAA MÅÅÅÅÅÅÅÅSTE GÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ bla bla bla.. hahaha!
ah, vart väl att vara i örebro till 2 sen vart det hem o lägga sig.
idag har jag varit ute träffat jennie osv. nej nu är jag trött, godnatt. :)
jaaaaaag tjööckisen ligger o steker. fyfan, ser ut o väga 100 kg.. menmen. hahaha.
hm, sweeet.
jag och johanna <3
haha, jag vill ju också vara tuff ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela