- Izabel Izadora Filipsson .

jag älskar dig!

Publicerad 2012-05-20 22:19:24 i Allmänt

ifrån onsdags tills igår har det bara varit jag och alex. så skönt, slappt man ba åååh shit. ligga i sängen o ba dega sönder. det behövdes! men iförrhår så va iaf jag alex johanna o emmelie ut en sväng, sen så åkte emmelie hem, så skulle jag få köra alex bil.. jojo, värsta jag varit med om, en meter till och ja hade satt bilhelvetet i en stolpe, hahaha! tur att de finns bromsar asså.. gick lite åt helvete där ja ((; men äsh, vafan gör de om hundra år?! haha.
- känner mig så bra med löshår igen, känner mig som gamla iza, löshårlöshårlöshår! det har alltid varit jag, iza style typ. haha, menmen. mitt hår fick vila ett halvår och nu är ja på't igen, kolsvart 50 cm! olalaaaaa.
puss&kram.


i love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela