- Izabel Izadora Filipsson .

sitter i sängen.

Publicerad 2012-05-18 13:49:18 i Allmänt

sitter i sängen, umgås med alex också.
han kom hit i onsdags, mysigt. slipper man vara själv om nätterna också.
vi har haft sjukt kul, igår tok vi cykeln ist för bilen, haha duuuuuktiga!
jag va tvungen att skjutsa honom, fy fan så lat han e ;) närå. vi satt och pratade med Gunnarsson ända tills 23.40 igår! så började vi cykla hem, haha. panik man fick när man la sig i sängen iaf, fett kall han va :( äsh.
Vi skrattade och hade kul med Gunnarsson igår iaf, haha sen kom ju veronica en liten stund med pepsi också :)
i onsdags gjorde vi ingenting tror ja, han kom hit sen vart de bara o dega i sängen för jag är ju sjuk fortfarande.. :/ vilket suger något enormt. men jaja, vad ska man göra. vädret som har gjort allt, haha jag gunnarsson och veronica vi låter likadant, dygn förkylda och hosta. hah =) blev väl så efter linde.
ne, nu ska vi väl fortsätta se tv. :) puss
- världens bästa pojke ♥


btw, detta blir min nästa piercing! på högersidan av magen, efter som på vänster har ja tatueringar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela