- Izabel Izadora Filipsson .

hahahahhaha..

Publicerad 2012-05-05 17:23:47 i Allmänt

.. igår i bilen .
jag: farfar hur reagerade du när akuten ringde när jag voltat?
farfar: SHEEEEEEEEEEEET.
johanna gunnarsson & jag: HAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA .
det lät så jävla skoj, dom här hemma tar efter mina ord . vilket jag tycker är jävligt skoj när dom pratar med andra folk . ;) hahah
♥♥
nått jag aldrig aldrig nånsin kommer glömma i hela mitt liv.
paniken jag såg när det gick rakt..
jag minns när jag hängde upp och ner, nån knäppte av mig bältet.
ja ramlade ner och slog i huvudet.. efter det vart det svart.
när ambulansen kom vaknade jag upp i panik och tittade uppåt. jag såg att bilen var vänd, sätena var uppot och allt. jag fick panik och kolappsade igen.
och dom i ambulansen som fick dra ut mig, hade sår i hela ansiktet . av glas och kvistar , rutan på min sida , var det som gick sönder . mitt hår hade gått av på högersidan , skärts av på nått sätt . fraktur i handleden , nojig vart jag när dom sa att jag kanske skulle behöva gipsa , men sen kom dom och sa att jag inte behövde det .
sen kom alex och johanna in i rummet jag låg inne i , men jag såg inte på sidorna . så jag visste inte vilka som var där inne . jo , johanna för hon pratade med mig . men alex var tyst . han var väl inte så glad att se mig sådär.. efter som det var han som körde .
sen sa johanna nått om alex , jag skrek rätt ut ÄR HAN HÄR .
jag visste inte det . det var svårt att hålla in tårarna .
efter jag röntgas , låg jag själv i ett rum . jag tänkte bara på att alex säkert hade åkt ifrån mig .
jag låg o grät och kunde inte röra mig .
jag var fastspänd i ben armar och nacke .
jag kände hur tårarna rann , jag minns känslan hur det sved ner för kinderna .
jag minns hur arg jag var när dom klippte sönder mina kläder.. för att jag inte fick röra mig . jag fick behålla byxorna bara . allt annat var trasig . skinnjackan o allt .
när jag kom ut ifrån akuten , då jag johanna och alex väntade på hans bror .
kom belinda ut , jag fick en stor kram ifrån henne .
sen kollade jag egenom telefonen .
hade fått ett sms ifrån alex där det stod : FÖRLÅT <3
efter som jag låg där i några timmar.. så kunde jag inte se det.
jag visste inte vad jag skulle säga .
jag trodde inte det var sant ...
och att höra dagen efter av en av grannarna som jobbar som brandman sa : ni hade tur .. det var halt , våran brandbil kunde mosat er också .
när jag kom hem kramade farfar och farmor mig . kunde inte hålla in tårarna .
sen somnade jag .
vaknade upp , jag trodde det var en dröm .
sen såg jag att kläderna jag fått ifrån sjukhuset var helt blodiga , kudden var blodig av glassplitter som kärt i mitt huvud. sen kunde jag inte röra mig , jag greps av panik och började gråta . kunde inte komma ur sängen .
det var den värsta smärtan i hela kroppen jag nånsin haft i hela mitt liv .
det var så jag fick nån blödning under skinnet i magen av bäldet .
ja, jag är glad att det gick som det gick .
i love you guys . ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela