- Izabel Izadora Filipsson .

du var bäst! ta för allt.

Publicerad 2012-05-23 08:42:42 i Allmänt

det var bäst att det blev som det blev.
- även fast det gör ont och hjärtat blöder.
jag vet, att du och jag skulle kunna klara allt tillsammans . exakt allt .
men - valet blev så här.
2012-05-22 ♥ kommer aldrig sluta älska dig Alexander, bara så du vet.
även om det är slut, ska vi kunna visa respekt ändå. för vi har ju faktiskt varit tillsammans....
menmen, du var den bästa pojken i mitt liv & du är.
i love you ™

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela