- Izabel Izadora Filipsson .

du har förstört mitt liv. idiot

Publicerad 2012-05-10 00:13:46 i Allmänt

jag har aldrig varit så omtyckt som jag är nu av en pojk. alex♥♥



..





mitt förra förhållande som varade i 1,5 år ungefär. var total katastrof, det var liksom " älskling, ska ut o checka bilen lite.. fixa lite bara, är inne om en halvtimme ungefär. det är typ fem skruv. " jo, vad hände... satt i timmar och väntade, och inte fan fick jag nån förklaring. han raggade på andra brudar medans han hade mig. han var otrevlig, pratade knappt med mig, skrek åt mig, var allmänt dryg. det första året var bra.. men sen gick det över styr.
det var det värsta förhållandet jag haft i hela mitt liv, det är en skräck. och att göra abort och killen tänkte lämna en pga att han inte hade snus, skrek åt mig att jag skulle skynda mig. vafan skulle jag göra liksom.. ja va tvungen att prata med sköterskorna så han inte skulle gå, för det var lika mycket hans fel som mitt.. så nej, att öppna sig för någon igen. det är svårt. han hade stora krav på mig, men ja. nu har han ny tjej, tror inte han tycker om henne så mycket faktiskt, eller aa.. tror inte direkt han är kär. men tanke på vad han sa till alla andra varför han blev tillsammans med henne "hon hade status, och för att göra iza svartsjuk" svartsjuk kanske man inte kunde kalla det.. mest besviken och ledsen, när en kille man verkligen litade på gör nått sånt. den killen man trodde inte var sån visade sig vara en idiot.. ah visst, ibland tänker jag mycket på vilket stort misstag, misste om tid i mitt liv jag gått misste om pga att jag var med han. jag tänker ofta på hur lycklig jag var ibland. men ändå, hur många tårar som rann varje dag, exakt varje dag i 1,5 års tid. att vakna upp med en klump i magen att veta att det kommer ske mer bråk o skrik fick mig att gråta redan på morgonen, när allt hände grät jag, innan jag skulle sova grät jag för jag vet vad som väntade morgondagen.. jag kan inte fatta hur jag kunde vara kvar så länge, det var väl för man kände sig trygg... vi var förlovade. och det gick också åt helvete, minns hur han svek mig, pratade med en tjej, att dom skulle träffas, meen jag följde med. och hon berättade hela sanningen framför han och mig. och ja va så besviken, men en av hennes killkompisar kom fram till han och sa, fyfan va falskt, att ragga på en annan när man har flickvän.. fyfan.
jag mår dåligt över att jag varit i ett sånt förhållande, jag mår så jävla piss.. jag vill bara slå mig själv i huvudet och typ glömma bort det, att det aldrig har hänt.. för jag är så jävla förstörd än av det..
dom två första månaderna va bra.. resten, åt helvete. en sak var ja till nytta av, inget mer. sen var jag inte ens värd mer än skiten under skorna..
du har förstört mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela