- Izabel Izadora Filipsson .

ah fan va jag älskar rykten...

Publicerad 2012-05-02 22:36:31 i Allmänt

ah, nu har man tydligen haft skabb när man va liten.. hur kommer det då sig att man aldrig haft skabb när man va liten. och hur kommer det sig att du fick skabb då vi sov i samma säng när vi var små men jag fick det inte. det va inte så att du fick skabb från nån annan då.. nää, älskar rykten asså. dom man kan kalla VÄN också, fattar inte.
- snart tänder jag till. och då är det fan inte roligt längre.
ah nä, jag ska också hitta på saker.. vänta...
åååååååh, jaaaaaa vetu. jag fick klamydia av min barndomsvän som är tjej när vi var 4 år.
- sååå, BEKRÄFTELSE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela