- Izabel Izadora Filipsson .

Vilken helg..

Publicerad 2012-03-18 21:05:18 i Allmänt

Okej, igår träffade jag Rebecca, Johanna Gunnarsson, Jonna, Emmelie & Victor, vi drog hem till Håkan. För det skulle va fest där, vi kom dit. Vi var först av alla, inväntade folk. Vid tolv tiden gick jag ut och pratade med J vi gick runt i hällefors och han följde mig hem. Skönt att få prata om med honom! Kom hem någon gång på natten. Känns bra att vakna upp pigg och allert medans alla andra mådde nog inte så bra imorse! ;) haha. Var fan skönt att vara nykter! Så himla skönt. Finns ingen mening med att dricka alkohol fan, springa runt och va full, spy och grejer. Haha, det bara snurrar och ja fan, nä usch. Visst är väl kul när jag och Belinda spårar, haha! Alltid lika roligt. Henne kan man dricka två dagars varje helg med utan att tröttna. Men ja, inte träffat henne på evigheter nu känns det som. Vart fan har ja alla?! :( Ja. Humöret är inte på topp idag alltså. Vaknade upp nån gång tidigt idag, så kom Yvette hit med sin hund. Sen åkte ja ner till mamma, satt och tjata lite med henne. Ja. Nu ska jag väl ta och krypa ner i sängen, så otroligt trött och min rygg är knas! :( Revbenen värker och tamefan allt jag äger och har. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela