- Izabel Izadora Filipsson .

Torsdag

Publicerad 2012-03-15 17:41:31 i Allmänt

Hellu bitche's! Just nu sitter jag hemma och väntar på Emmelie :)
Hon ville ha filmkväll men ja vill gå ut! ;) och då går vi ut också ;$ reeeespekt, nejrå. :)
Märks vad vi gör, måste ut och röra mig lite. Hoho! Inge bra att ligga inne och få liggsår, ha-ha.
Imorn ska jag åka till Alexander efter skolan, skönt det ska bli att få träffa han igen! miss u so.
Ja, min lilla älskling huhu :') . Märks när jag åker hem , farmor skulle köra mig till Lindesberg .
Men ja, idag har ja bara härjat runt i skolan med Lisa & Emmelie.
Jag är jätte trött och har ont i huvudet, att gå ut till det sköna vädret kanske vore något.
Men först ska jag dra på mig andra kläder sen ska vi nog gå ut.
Sen har jag slutat röka, eller jag försöker! Man ryter väl till och är otrevlig lite då & då, nått man får leva med. höhö ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela