- Izabel Izadora Filipsson .

kan folk sluta va så patetiska...

Publicerad 2012-03-29 22:49:27 i Allmänt

Att folk säger till mig ''pappabetalar'' när min pappa är död, bara för jag alltid har pengar..
Det ordet får mig att må dåligt, efter som min pappa är död. Det är bara inte så kul, folk kan bara råka säga det utan att tänka på det, ah. fine. men det sårar mig bara så djupt. Folk som känner mig, eller ja vet vem jag är. Borde ju veta att min pappa är död, och det är inte roligt att höra ''pappabetalar..'' :/ växt upp utan pappa, aldrig fått chansen att umgås med honom, hitta på saker med honom, jag va 1 år när pappa dog.. tänk er för

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela