- Izabel Izadora Filipsson .

Hemma igen..

Publicerad 2012-03-17 16:46:00 i Allmänt

Åkte till sötisen igår, redan hemma. :/
Jaja, igår åkte jag till Linde för att träffa Alex, somnade typ och vaknade upp när de va mörkt haha.
Sen åkte vi till hemköp köpte nappar ♥ och hans dricka som han alltid ska ha .
Vart filmmys och sen när vi kollade på Tintin, så somnade Alexjävel precis vid 00.00 typ :( kände hur tungt han andades i nacken på mig, ja ba åååhnej.. så ja fick sitta uppe en bra tag o kolla klart på den dära filmen. Fy så dålig den var! Idag vid halv tre tiden så åkte jag hem. :< buhuu .
Men han och ja vi ses igen snart! Varit en as mysig natt.
♥ jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela