- Izabel Izadora Filipsson .

Heldag med johanna idag!

Publicerad 2012-03-21 23:22:32 i Allmänt

Härjar runt med Johanna idag, va upp till mig och rakade av henne håret igen, vart så snyggt!
Åkte ner till henne och färgade hennes hår. :) Örrruu blondie ;$ så har varit att umgås med Johannajävel idag :*
Vaknade upp bredvid min gosebjörn imorse! Älsklingen fick ligga o sova medans ja fixade till mig, 5 minuter innan ja skulle till skolan tvinga ja upp han så han fick köra mig till skolan, huhu busigt. ♥ världens underbaraste.
Han kom till mig igår och hämtade upp mig vid 21.00 ungefär! (: sen drog vi hem till mig, la oss i sängen sen somnade vi. konstigt, ja jätte trött :< gosebjörnen är bäst! man känner sig så trygg bredvid honom, så man somnar direkt. (a)
HAHA, ojoj. ;* paaaaaaaaaaaaaybaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaack is a bitch!
nääää, tycker om dig iaf ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela