- Izabel Izadora Filipsson .

godnatt.

Publicerad 2012-03-29 23:25:28 i Allmänt

tänkte bara slänga upp ett snabbt inlägg innan ja lägger mig och sover, jag ligger under täcket helt ensam o dör snart.. vill inte vara själv. fy. kallt är det också. ja nu ska jag sova. bilder och sånt ifrån veckan får komma upp någon annan dag, inte orkat. :/ imorn blire umgås med veronica och kanske hk i örebro imorn. om hk ville med. och sen på kvällen blire hem och fixa till sig lite, för det är ju fööööfan fest som gäller. woop woop ((;

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela