- Izabel Izadora Filipsson .

en person som är mitt allt

Publicerad 2012-03-29 23:19:07 i Allmänt

Du frågar mig ibland varför jag ler, jo. Grejen är den.. Att det är du som får mig att le, du som får mit att skratta.
Jag ser upp till dig, du är inte som alla andra. Du är det speciella i mitt liv, som pricken över i;et.
Att du inte är som alla andra, det är bra. Och att jag skulle få känslor för dig var så sjukt oplanerat, bara blev så. Men jag är glad över att jag har dig, känner mig trygg, du är världens bästa. Du får mig att le, ett leende av kvallite.
jag känner en känsla, som jag aldrig tidigare kännt. Genom att se dig, har du ett ljus innom mig tänt.
En låga som brinner, låt den aldrig brinna ut.
För jag vill inte att känslan kärlek ska ta slut.
Du är det finaste gudskapat, en ängel på jorden.
Att jag tycker om dig så mycket, tro på dem orden.
Jag ger dig mitt liv, jag ger dig mitt allt.
Vill alltid att du ska vara min, ska aldrig behandla dig kallt.
Känslorna är gränsliga, jag vill ha dig här och nu.
Jag mötte en på miljonen som var lik mig, och det var du.
Jag vet exakt hur du kännet, och ja kommer aldrig att svika dig, aldrig få dig att gråta.
Du kommer alltid att vara viktigaste för mig.
För det jag känner är äkta, och det jag säger är sant.
Skulle klättra över berg för dig, även fast vägen är brant.
Gå tusen mil för att få vara med dig, för du är den ända på jorden som förstår sig på mig.
Varje gång jag ser dig smälter jag, jag tror på ett vi.
Du är bäst i mina ögon vill du ge mig en chans.
För jag kommer vänta på dig, jag går ingenstans. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela