- Izabel Izadora Filipsson .

Tisdag

Publicerad 2012-06-12 14:03:32 i Allmänt

Om ditt hjärta slår, kommer jag vara med dig vännen vart du än går.
Om ditt hjärta slår, kommer jag känna av din själ vart jag än går.


- igår vart det att umgås med Alexander & Johanna Granath :)
vi åkte till grythyttan satt vid direkten och åt glass och pratade o skrattade hahah ! sen åkte vi till hällefors, sen till filipstad.
sen vart det köpa chips o dipp sen dippa vi och sov haha.
vad som händer idag har jag ingen aning! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela