- Izabel Izadora Filipsson .

tisdag

Publicerad 2012-06-26 22:45:00 i Allmänt

inatt var ja nästan vaken hela natten för jag skulle lägga mig samtidigt som gosis, men när han slutade jobbet så kom han och la sig bredvid mig så somnade vi tillsammans klockan åtta typ, sen har vi bara legat i sängen och kollat på massa film, bara legat o slappat hela dagen, nyss ätit och älskligen åkte nyss iväg och jobbade igen, suger att han jobbar natt får ju aldrig han på nätterna, jo fredag och lördags nätterna.. skoj liksom  :( aja. är sjuk än, så blir väl att vara inne missar säkert allt i helgen, om man ska vara kvar på nostalagidagarna eller om man ska dra till höljes :) 
 
hhaha älsklingen soooover. <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela