- Izabel Izadora Filipsson .

tidsfördriiiiiiv...

Publicerad 2012-06-27 02:15:21 i Allmänt

är du oskuld? nope. 
när förlorade du oskulden? 12
när hade du sex senast? några timmar sen. 
med vem? alexander. (min pojkvän)
när vart du slickad senast? hhahaha ojrå, ah, några timmar sen. 
hur många har du haft sex med? not your problem ;) 
har du testat doggy? jaaa. 
missionären? självklart...
skeden? jaaa.
riden? ja, mysigt. 
förspel eller efterspel? förspel, efter ska man bara ligga och mysa ;) 
vem är den äldsta du haft sex med? 83;a men han va inte som alla andra 
har du kysst någon idag? ja. 
innom det senaste dygnet? ja. 
vem kramade du sist? alexander. 
när går gränsen vid otrohet? puss? känner man att man vill pussa någon annan, gör slut. 
har du snott någon annans pojkvän/flickvän? yes i have, iza is a love suicide ;)
har du kysst mer än 30 personer? rätt många över den gränsen ja... 
har du nån gång haft ett riktigt dåligt hångel? haha jaa.. 
har du haft oskyddat sex? ja. 
har du varit tillsammans med två samtidigt? räknas kk's? haha 
har du haft sex med över 20 personer? höhö, yeas. 
är du kär? japp.
i vem? alexander :)
har du lekt med någons känslor? haha ja, lite småelak är ja allt. japp, det har jag. 
har du varit otrogen nån gång? japp, och ja skäms över det. 
minns du allas namn du har legat med? ja, jag är ingen slampa. 
har du haft ett one night stand? jaaappp. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela