- Izabel Izadora Filipsson .

måndag

Publicerad 2012-06-25 01:48:13 i Allmänt

tjotjo, blogga mitt i nätterna. varför inte liksom, haha. 
jaja, börjar med i torsdags så vad jag johanna veronica alex eriksson och johan. vi gjorde inte ett skit, sen kom min gosis och hämtade upp mig. så träffade vi johanna granath, sen åkte vi hem och mös! midsommar vill jag inte ens prata om... lördagen vaknade jag upp sisådär 4 på eftermiddagen av att alex snarkar i mitt öra. sen så tog jag mitt pick och pack sen åkte vi till hällefors, köpte chips och dipp och mös framför film hela kvällen hemma hos mig. och igår vaknade vi vid 2, vart asledsen när gosis skulle åka och jobba.. :( menmen. 8 på morgonen kommer han imorn, hihi. 
 
gosis ligger och sover, åhhh hjärtat <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela