- Izabel Izadora Filipsson .

bara du, just you.

Publicerad 2012-06-18 22:18:29 i Allmänt

Varför har jag dig i mina tankar hela tiden, vad jag än tänker på så är det dig.
Jag sitter hela dagarna, ler för mig själv.
- jag kämpade för en kille, som inte ens var singel.
och det var dig. jag tänkte, han ska jag ha, så är det bara.
jag började skriva, och nu är du min.
kan inte fatta än idag, hur det gick till.. hur det blev vi.
jag gjorde bort mig några gånger när vi träffades i början, ja, jag var ju full..
däckade alltid bredvid dig, känslorna väcktes fram. du gjorde mig så glad.
fast jag knappt visste vem du var. men vi somnade bredvid varandra, vaknade upp, kände mig helt dum.. tänkte vafan är det här, sen fick jag leende på läpparna, så glad var jag. att vakna upp bredvid den killen man försökt få, redan första natten med dig.. du låg och höll om mig, du hade ditt ansikte i min nacke. och allt jag visste om dig, var att du hette Alexander Öhman och att du skulle bli min.
du åkte hem nästan direkt när vi vaknade. efter det började vi skriva mer.. efter någon månad, det var vi.
fattar inte än idag, förstår inte. du förändrade mitt liv, den dagen du blev min.
- och idag, så är du min. & jag fucking älskar dig ♥
When i can't find the words,
you teach my heart to speak
'Cause you make it real for me.





Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-06-26 23:09:13

Har du varit gravid? Kan du inte berätta mer om det i ett inlägg :)

Svar: ja, det har jag varit :) det kan gå.
izabel filipsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela