- Izabel Izadora Filipsson .

10 fakta om mig.

Publicerad 2012-06-20 02:35:43 i Allmänt

  • jag äter ostbågar med gaffel, ni som känner mig vet ;) man blir så äcklig om fingrarna.
  • jag och alex har varit tillsammans 4 månader.
  • jag har förlorat min pappa och en bror.
  • jag väger 64 kg nu.. inte alls likt mig. börjar bli grov, hahaha.
  • jag är 170 cm.
  • jag har 7 tatueringar, och tre piercingar.
  • jag är laktosintolerant.
  • jag är livrädd för åska.
  • jag har aldrig bott hos min mamma någon gång under min uppväxt, kommer nog aldrig bli så heller.
  • jag har inte haft en normal barndom.
hjärtat, så gulligt att du har såååå små fötter. 38, bradet. då delar vi ju skor ;$ ♥

Kommentarer

Postat av: Sanna pohlmann

Publicerad 2012-06-20 17:02:20

Kan du inte visa alla tatueringar? :)) nyfiken! Haha

Svar: men jag har bara sju stjärnor eller sex eller hur många det är på magen, haha :)
izabel filipsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela