- Izabel Izadora Filipsson .

seg uppdatering, jag vet.

Publicerad 2012-07-04 01:24:55 i Allmänt

okej, idag har jag varit på polisförhör, sen hem, sen ner till johanna granath, sen gick vi bara ut o chillade lite sen kom jennie, sen satt vi ute o pratade, sen var det bara jag och jennie kvar så vi drog hem till mig, direkt vi kom till mig så drog vi upp till johanna gunnarsson och jonna :) 
 
lite kortfattat om dagen. 
 
nu ligger jag här i sängen, ny duschad, om nån timme kommer älsklingen och sover bredvid mig, då han slutar jobbet, fy vad mysigt! sen märks det var en onsdag kan erbjuda :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela