- Izabel Izadora Filipsson .

så jääävla kär.

Publicerad 2012-07-04 23:57:36 i Allmänt

fyfan vad jag är kär i min egna Alexander Öhman ♥
finns inget finare än dig, och ångrar inte en sekund att jag träffade dig. 
visste direkt att du var den killen jag behövde, 5 månader snart med dig.
blir bara bättre och bättre, snart blir det att flytta ihop och må ännu bättre. 
jag är så galen i dig, ditt fina leende gör mig så gaalen, vill bara se dig le hela dagarna!
synd bara att en fitta finns med i bilden som är nog svartsjuk, men vafan, vem bryr sig. 
hon får la ta o skylla sig själv lite granna tycker jag, behandlar man någon skit så kommer det förmodligen alltid någon som kommer och tar över och behandlar personen bättre, ha-ha!
ååååååh, alex alex alex, snurrar runt i mitt huvud hela dagarna. 
att ligga tätt in till dig att höra dina djupa andetag, får ett pirr i kroppen. 
okej älskling, jag kommer aaaaldrig i hela mitt liv släppa taget om dig. 
för du är det bästa jag har. ♥
 
ditt leende är finast, haha, lite fulla och glada, äsh. 
jag älskar dig mest av allt ändå. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela