- Izabel Izadora Filipsson .

måndag

Publicerad 2012-07-02 02:26:53 i Allmänt

helgen har jag bara tagit det lugnt med gosis, eller lungt o lungt, fredag va vi i hfs en stund, sen varte linde örebro hem till linde, lördag morgon till biltema till linde han skulle sätta dit beleg, sen till hällefors, sen vidare till filipstad, åkte runt i stan, började supa hamnade i hällefors, åkte med tobias kom hem vid 04.00, åh. ganska inte så lugn helg ändå, haha äsh. alltid massa rännande på oss, men ja älskar dig iaf alex. :*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela