- Izabel Izadora Filipsson .

måndag

Publicerad 2012-07-30 23:39:33 i Allmänt

hej, idag är det ju måndag så jag har bara chillat idag legat i soffan imorse ifrån 06.00 till 12.00, sen åt jag fixade mig sen drog jag till Johanna Granath, vi chillade lite snackade oså, hon berättade vad hon gjort när hon va på lägret osv, sen så käkade vi pizza, kollat på en film. Mår inte alls bra, typ dööör för jag är förkyld, hosta, feber osv. haha, lyyyyckat!
 
 
sen hände det en liten grej i lördags som inte alls va planerat att hända, så... 
jag hade feber ofc, drack några cider och ja, kollapsade, det va dock de pinsamaste som kunde hända, visst fine jag skulle prova dricka för jag kände att ja mådde lite bättre, så jag skulle kissa mitt ute i skogen, alex också. 
så efter jag kissat stog vi och pratade en halvtimme om allt han och jag, sen så ramlade jag ihop. 
förstod inte riktigt va som hände, märkte bara att jag låg i min säng dagen efter och mådde allmänt dåligt. 
men snart är jag väl på fötterna igen, andra dagen irad jag svimmade, svimmade dagen innan också. märks att alex slagit till mig eller nått för att få liv i mig i lördags, för ja har väldigt ont i kinden, hah buuhuhu. 
ååh. nej, nu har jag bäddat ner mig i sängen till filmen colombiana eller va den hette, och ett glas mjölk för att kunna somna, så jag ska försöka! men vi hörs mer imorn, sen ska ja träffa johanna igen i guess. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela