- Izabel Izadora Filipsson .

l o v e

Publicerad 2012-07-13 04:15:24 i Allmänt

att känna mina varma tårar rinna ner, skapligt känslig tjej. 
att sova bredvid gosis nu när han har semester flera dagar i rad, en natt utan honom. 
det känns, fyfan vad hårt det tag, ligger uppe hela nätterna kan inte sova. 
älskar känslan när han ligger och håller om mig, och hans ansikte i mitt hår om nätterna, nej fyfan. 
nu får älsklingen ta och komma hit innan jag bryter ihop på riktigt, fyfan jag saknar dig redan. 
usch.. crying a river, kärlek alltså, vad det ska kännas direkt. 
att umgås jämt, och en dag, bara en liten dag, så blir man jätte ledsen om nätterna. 
aja, kommer väl gråta mig till sömns. 
jag älskar dig babyboy. ♥
kommer aldrig släppa taget om dig, du är det finaste jag har. 
5 månader tillsammans snart, ojoj, känns som det var igår jag träffade dig. 
den där känslan sitter kvar än, fortfarande lika nyfiken av dig. 
nej nu ska jag ligga här i sängen i min ensamhet o tycka synd om mig själv. 
godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela