- Izabel Izadora Filipsson .

jag är inte den som är den.

Publicerad 2012-07-13 04:22:44 i Allmänt

okej, jag ger upp.
kan inte sova, tänkte att jag skulle upp tidigt imorn för att hjälpa min sjuka mamma att städa lite.. men nää, kommer absolut inte kunna somna, och kommer absolut inte gå upp tidigt, in my aaaass att jag ska. i helvete heller, kommer ju va svin trött, aja. 
ska väl fortsätta kolla på film och försöka, men aja. 
idag har jag bara chillat med mamma, och varit hos johanna och kollat film och myst som fan, o härjat haha. bra rolig tjej alltså, gud. 
aja, vi hörs om några timmar igen då, btw, sorry för dålig uppdatering. 
ska bli bättre. 
 
bjuder på en gammal bild ifrån 09. 
ignorena äckelsvinfittringen på fingret ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela