- Izabel Izadora Filipsson .

ååhh, fräsh ja känner mig.

Publicerad 2012-07-09 00:26:34 i Allmänt

tvättat ansiktet och verkligen skrubbat som en idiot idag, vafan jag har fått as mycket finnar så jag hoppas dom försvinner ett tag, har ju blivit så efter alla helger då man råkaaat "däcka" med smink på, hehe, oups. men nu har jag tvättat ansiktet med skrubb som tar bort finnar :) den är as bra, kan lägga upp bild imorgon rekomenderar den verkligen! sen har jag ett finnmedel som är jätte starkt som svider i ansiktet vilket jag knappt vill andvända, den fick jag utskrivet ifrån läkaren, det är "kortizon" i så man blir se ut lite crazy dagen efter man använt den, men finnarna försvinner fort :) hade en period förut, men inte nu längre, inte alls mycket finnar, någon enstaka. men usch, det vill jag inte ha ändå, haha. 
okej, nyss duschat, rakat mig så är fräsh, tvättat håret och haft inpackning :) smörjt in mig och plockat ögonbrynen, så nu är dom också fina! imorgon kommer älsklingen och ska tvinga han hjälpa mig att färga håret, haha visst håret är svart nu men får sån utväxt, köpte nån as bra hårfärg förra gången, så håret vart inte sådär brunt som det brukar bli efter nån vecka, det har varit snyggt hela tiden, men nu har ja bara utväxt, haha suck (; 
 
nej, nu ska ja fixa naglar och sen blir det sängen, puss 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela