- Izabel Izadora Filipsson .

Tisdag

Publicerad 2012-01-24 20:01:38 i Allmänt

Vaknade upp bredvid Jennie imorse, va ganska försenad till bussen så vi fick springa sisådär 50 meter.
Hon hängde ju efter eom en säck potatis vafan!
Klarade inte av att vara i skolan mer än till halv 12.
Så åkte jag hem, nu ligger jag här och mår skit :(
Feber på högnivå, hosta så de ba skriker om det, förskyld som fan..
Fml, hatar det här :( blir förmodligen ingen skola imorn heller..
Två trötta/fulla/helt slut efter en kväll med massa bråk.
Fyfan va ja frös här, rutan va trasig på min sida...
Och va vad klockan liksom, 06:50 när vi kom hem..
Om jag ska vara ärlig, va ja lika full när ja vakna, som när ja somna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela