- Izabel Izadora Filipsson .

Tisdag

Publicerad 2012-01-17 16:44:45 i Allmänt

Idag snoozade ja typ en timme ;$ orkade inte gå upp så gick upp runt kvart över sju imorse.
Åkte med bussen till skolan oså, hade Geografi & Historia. -.- sen vart de krig i skolan. men nu tror jag det är fittttttttttttttttttttttttttttttttttt for fight? eller om de inte har blivit något knas kanske. sen mötte ja öpp richard så gick vi till johan, lämnade lite grejor, sen åkte vi runt o pratade lite.. sen träffa ja Johanna, vi spelade angry birds på hela musik lektionen lyssnade inte ett skit ;$ hah, menmen. han sa ja va ovanligt bra den lektionen! kanske för man höll käft! ;) & sen spelade vi på bilden, fast sen jobba vi som fan, han ba, ooooj va snabbt ni har jobbat idag! vart as glad liksom, haha. annars brukar han bara gnälla på mig :( menmen.
Idag ska ja plugga svenska, sen ska ja städa rummet igen o lite sånt..
sen taggar vi helgen! det är mammas tur att ha mig i helgen, så det blir nog roligt att få träffa henne lite mer, gör ju aldrig det längre.. slutar så sent skolan varje dag efter som vi har nytt schema! -.- men ja, sen efter skolan ska ja hem sen har ja inte tid att träffa henne, känns som hon glömt mig. hon ringer ju inte ens! :( hahah.
jaja, nu ska ja städa o slå på en film osv, sen bara bädda ner mig i sängen. har jätte ont i magen, sen ska ja bara vara idag. så ja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela