- Izabel Izadora Filipsson .

spåååååååra ..

Publicerad 2012-01-09 19:20:40 i Allmänt

vilken jääääävla helg!
lördags satt Richard o Johan o tärra oss hela natten till SEX på morgonen.
sen gick dom hem, och kommer inspringandes kl åtta igen för ho skulle t jobbet.
vaknar upp ve tolv o då ligger dom o sover som grisar....
igår,va ute och sladda med Richard o Johan,  då va Belinda sten dö, så ho somna vi tolv .
jag och johan & richard låg o kolla på Dag Otto & Bäck.
jag somnade till dagotto, och vaknade inte alls för skönt .
jag somnade bredvid Johan i den pyttteeeeeeelilla soffan..
och belinda börjar skrika upp o hoppa typ sisådär .. 9 imorse .
drog in till örebro idag , med richard johan o belinda .
vi hann inte ens komma till grythyttan så slocknade ja o belinda .
på hem vägen sitter ja o är social med Richard för lilla johan sover som en stock & belinda med...
sen har ja jätte ont i magen :( känns som nån skär i den innanför...
asså pallar inte, går som en 90 årig kärring vafan..
aja, bilder kommer som sagt upp när ja orkar! denna helg, spåååååra .
nu ska ja beställa lite kläder som ja ska hämta ut den 31;a ! för då rullar pengarna in :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela