- Izabel Izadora Filipsson .

Söndag

Publicerad 2012-01-15 19:34:09 i Allmänt

Vaknade upp av att Tomas kom in i mitt rum o sa att de kommer folk innom en timme.
Vilket ja glömde bort, så ja sov vidare o glömde bort att de skulle komma folk så går ja ut så ja.. fan. hah
ja, vaknade upp med en klump i magen. kändes inge vidare! att ligga själv i sängen va ingen bra känsla precis.
idag har ja inte gjort ett skit, när vi satt vid matbordet satt ja bara o spela WF hela tiden. sen vart ja så trött så ja gick o la mig, är trött nu igen. och har sjukt ont i magen! - sen saknar ja en viss person. jaja , what ever .
saknar sommaren asså .
/ Jag & Hanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela