- Izabel Izadora Filipsson .

Söndag

Publicerad 2012-01-22 14:20:27 i Allmänt

Fredags vill ja inte ens prata om... fyfan så moget.
Nej jag ska också börja ringa min förälder och be den komma med järnrör och slå ner ungdommar.
Fyfan så moget, min axel gick ur led den kvällen. Johans smalben/knä vart slaget med järnrör.
Dannes knä & armbåge! Belinda fick glassplitter över hela låren & Johan också.
WTF??!?!? :(
- ja, lördags mös vi bara med johan & richard sisådär.
sen drog ja hem ganska tidigt, runt 1 kanske. ;$ hah. mådde så satans dåligt, hah.
de va ovanligt och se min mamma vaken vi den tiden :) söt hon är!
sen hostade ja hela natten.. fyfan. :(
min hosta är så jävla dålig nu så vill bara dö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela