- Izabel Izadora Filipsson .

nyårs lista!

Publicerad 2012-01-05 23:58:02 i Allmänt

Hur har ditt 2011 varit?
Bättre än 2010 :)

Blev du kär 2011?
Ja.. :( olyckligt kär.

Vad önskar du att du hade gjort mer?
Oj. Jag vet inte. Kanske varit med trevlig emot vännerna.. märkt att ja haft lite.. dåliga dagar.

Vad önskar du att du gjort mindre?
ätit mindre på sommarlovet, haha vafan. 64 kg fläsklass vare här då ja!


Vem har du umgåtts med mest?
Johanna & Violeta , vare mest under sommaren ;* emmelie också .

Bästa minnet från 2011?
Kan inte minnas , massa kvällar med johanna granath .


Är det något du saknade under 2011 som du vill ha år 2012?
Nej de vet jag inte :)


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare, tror ja .


Var det mest lugna hemmakvällar eller vilda partykvällar?
ahahhaa , vilda partykvällar om något! hahaha visst belinda visst? ;)


Vem/Vilka saknade du?
R .


Största misstaget?
vart kär i fel person , sabbade ett förhållande som varade 1,5 år .. ah , lite sånt . 


Tror du att år 2012 kommer blir bättre?
Livet blir bara bättre och bättre hela tiden!


Vad gjorde dig riktigt glad i år?
Att jag verkligen vet om vilka underbara människor jag umgås med.


Har du några löften inför år 2012?
Nepp! jo, sluta röka... men, de tar vi då ja bestämmer mig för att sluta ..


Har du haft ett förhållande under 2011?
Ja, det har ja.. Richards o mitt förhållande tog slut 27 maj o vi hade varit tsm i 1,5 år & förlovade i ett år eller ngt sånt .


Hur skulle du beskriva din stil 2011?
Väldigt olika :)


Vars reste du nånstans?
Utomlands? grekland ! karpathos ;*


Vad ser du mest framemot med år 2012?
sommaren 2012 !

 

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Väldigt mycket. Dock inget jag kan skriva här ;)

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja :) 

Vilka länder besökte du?
oj , grekland . 

Bästa köpet?
oj , de vet ja inte .. 

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder och skor. Haha.


Favoritprogram på TV?
Big brother, såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela