- Izabel Izadora Filipsson .

Nu jävlar, nu blire payback!

Publicerad 2012-01-12 00:26:56 i Allmänt

Richard & Johan, vänta ni bara. Ni ska fan få se på ett helvete..

Johan, du började kalla mig Britt-Eva, lös mig med en STARK ficklampa tills halv sex på morgonen!
Richard, du la mina tygskor i frysen. & ni båda spelade om samma låt minst 50 gånger.

Så nu är det våran tur, vi har redan skämt ut er med en sak! (;
De va att gå lite sakta inne på XXL efter er, när ni inte syndes längre skrek vi RICHARD! - lätt att man e vilse alltså.
När vi ser dig flinar du bara, och säger " tur att man inte är här så ofta " hah, så ja . mer payback ska de bli !
Vänta & se.


/ bilden har inge med detta o göra.

_________________


Tre år gammal bild snart.
saknar dig, men grejen är den att...
Den tiden, då var vi som partypinglor varje helg..
Nu, har vi inte kontakt. - & du har barn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela