- Izabel Izadora Filipsson .

jag saknar dig!

Publicerad 2012-01-03 13:24:41 i Allmänt

okej, vi var nästan varje dag . antog att vi tröttnade .
men vänskapen vi hade går inte att förklara , för den va obeskrivlig bra .
efter tre sekunder vi var med varandra , när vi lämnade varandra .
då ringer vi alltid varanadra och ba " jag saknar dig redan ... "
Johanna var en sån person , men älskade så det gjorde ont .
när man va ute och festade och hon va inne , tänkte man .. undra vad hon gör nu .
för det är inte kul utan dig , och ja . jag saknar dig , som fan .
men ja vet att de kommer bli knas om vi blir vänner .. asså, bättre vänner .
för just nu , ja känner inte dig längre .
du var som pricken över i;et . du var så speciell .
jag såg upp till dig , du var den ja levde för .
vill att vi ska dela kärlek fortfarande , allt ditt va mitt osv och tvärt om .
jag är rädd att ja ska glömma bort dig .
kom tillbaka så vi kan le igen , asså tiderna med dig .
har aldrig mått så bra .
jag tänker på dig hela tiden .
vill att du ska veta hur det är .
vafan ska ja göra , vill inte att de ska vara såhär ..
det känns tomt , är inte redo för nästa kliv , bort ifrån dig .
1,5 år med dig , de va det bästa i mitt liv .
saker förändras , det blev som de blev .
och ja vet att allt som hänt , de är mitt fel .
men känslan att vara ensam kvar , är något som speglar mina sämsta val .
jag säger som det är , vill att du ska stanna kvar .
jag älskar dig , även fast ja kanske inte visar det .
jag saknar dig jämt , varje dag , varje kväll .
en gång hade jag dig , och det var allt . men nu är ja helt själv .
även om de känns omöjligt , så hoppas ja , att nån gång i livet .. kommer alltid sluta bra igen .
snälla , vill bara skrika ut , LÄMNA MIG INTE . vill finnas där för dig ,
när mörkret fallet , och lampan släcks .
jag vill bara att du ska må bra , jag saknar dig älskling kom tillbaks .
jag har mycket ja vill säga , vill att du ska förstå .
jag saknar dig bara mer för varje liten dag som går .
spenderar mina dagar till att tänka på minnen .
vafan ska ja göra om den man älskar försvinner?
jag kan inte sluta drömma , och tiderna med dig kommer ja aldrig glömma .
jag ville aldrig att vi skulle glida .
men man kan inte få allt i livet .
jag säger vad ja känner , o ja hoppas du förstår mig .
försöker tänka på nått annat men de går inte .
för om du inte är här , blir de kalabalik .
utan dig i mitt liv kommer ingenting bli sig likt .
/ din izabel .

Kommentarer

Postat av: johanna

Publicerad 2012-01-05 17:08:31

Du vet att jag saknar dig och oavsett vad så kommer jag alltid att älska dig <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela